Informacje korporacyjne

EYnovation – EY startuje z ofertą adresowaną do polskich startupów

25 kwietnia 2017

  • Share

Firma doradcza EY proponuje młodym firmom ze środowiska polskich startupów, o dużym potencjale wzrostu, nieobecną do tej pory na rynku usługę – subskrypcję usług profesjonalnych, która ewoluuje wraz ze zmianą skali biznesu. Poprzez pakiety doradztwa, a także dzięki dostępowi do globalnej sieci kontaktów EY, przedsiębiorcy mogą rozwijać swoje organizacje na każdym etapie ich rozwoju.

EYnovation to skrojona indywidulanie na miarę potrzeb i aktualnych oczekiwań startupów subskrypcja usług oferowanych przez profesjonalną firmę doradczą. Jedną z najważniejszych korzyści proponowanych przez EY jest bezpośredni dostęp do rozległej sieci kontaktów na całym świecie.

– W EY uważamy, że to duch przedsiębiorczości napędza innowacje. I właśnie dlatego wspieramy ambitnych przedsiębiorców, na każdym etapie funkcjonowania ich biznesu. Pozwala to bowiem poznać nowy perspektywiczny biznes, wspierać przedsiębiorców w rozwiązywaniu ich problemów i budować długotrwałe relacje – mówi Krzysztof Witkowski, odpowiedzialny za programy skierowane do startupów z ramienia EY. – Zauważamy potrzebę wsparcia rozwijającego się biznesu profesjonalnymi usługami doradczymi dostosowanymi do oczekiwań przedsiębiorców. Determinują to zwłaszcza oczekiwania inwestorów, którzy są gotowi wyłożyć kapitał na rozwój dobrze zapowiadającego się startupu, ale w zamian oczekują ułożonej strategii i planu jej operacjonalizacji, silnych fundamentów pod przyszłą ekspansję międzynarodową i braku niespodzianek, które pojawiają się w procesach due diligence - dodaje.

Innowacje małych zyskowne dla dużych

Globalne firmy coraz częściej aktywnie interesują się innowacyjnymi rozwiązaniami, które są wprowadzane przez startupy. Trend ten jest także coraz bardziej widoczny w Polsce, gdzie największe krajowe przedsiębiorstwa inwestują w startupy bądź wspierają je na różnych etapach rozwoju. EYnovation wychodzi naprzeciw oczekiwaniom dużych organizacji i przygotowuje startupy do współpracy z nimi. Program ma bowiem za zadanie nie tylko rozwój biznesu startupowego, ale także poszukiwanie innowacji dla klientów z którymi EY współpracuje na całym świecie.

- EYnovation jest kolejnym filarem wparcia ekosystemu start opów w Polsce. Głównym zadaniem nowej inicjatywy EY jest zbliżenie startupów generujących innowacyjne pomysły do potencjalnych klientów, zwłaszcza ze świata globalnych korporacji. To nieobecna do tej pory na rynku oferta, idąca z prądem globalnych trendów oddziaływujących na startupy - uważa Bartosz Niedźwiedzki, Dyrektor w Grupie Zarządzania Innowacjami EY.

Nie tylko EYnovation

EYnovation nie jest jedyną inicjatywą EY adresowaną do środowiska polskich startupów. W marcu trzy firmy – EY, Microsoft i Senfino – ogłosiły powstanie projektu Startberry. Jego celem jest wspieranie młodych spółek w dynamicznym rozszerzeniu skali prowadzonego biznesu. W efekcie, w lipcu w Warszawie wystartuje nowa przestrzeń współpracy i inspiracji. Startberry będzie oferować rozwijającym się startupom kompletną ofertę wsparcia, zarówno technologicznego, jak i biznesowego. Obok inspirującej przestrzeni do pracy, młode spółki działające w ramach Startberry będą miały dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań chmurowych Microsoft, wiedzy technicznej, usług konsultingowych oferowanych przez EY oraz wsparcia Senfino. Startberry będzie stanowić centrum wymiany wiedzy. Zgodnie z założeniami będzie to również miejsce spotkań społeczności startupów, developerów i przedsiębiorców.

Więcej o inicjatywach EY dla startupów na stronie internetowej.

O firmie EY

Firma EY jest światowym liderem rynku usług profesjonalnych obejmujących usługi audytorskie, doradztwo podatkowe, doradztwo biznesowe i doradztwo transakcyjne. Na całym świecie EY zatrudnia ponad 231 000 pracowników, których łączą wspólne wartości i przywiązanie do dostarczania klientom wysokiej jakości usług. Misją EY jest ciągłe usprawnianie rzeczywistości wyrażające się w haśle „Building a Better Working World”. Firma pomaga swoim pracownikom, klientom i społecznościom, w których funkcjonuje wykorzystać ich potencjał.

EY ma biura w ponad 150 krajach, dzięki czemu może wspierać klientów w niemal każdym zakątku świata. W Polsce ma blisko 2800 specjalistów pracujących w 7 biurach: w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu oraz w Centrum Usług Wspólnych. Na lokalnym rynku EY wielokrotnie nagradzano tytułami najlepszej i najskuteczniejszej firmy doradztwa podatkowego wg rankingu Dziennika Gazety Prawnej. Firma wygrywała również Ranking Audytorów Rzeczpospolitej.

EY angażuje się w działania na rzecz promocji przedsiębiorczości. Od 14 lat zaprasza kandydatów do startu w polskiej edycji konkursu Przedsiębiorca Roku, której zwycięzcy reprezentują nasz kraj w międzynarodowym finale World Entrepreneur of the Year organizowanym co roku w Monte Carlo.

EY od wielu lat na całym świecie wspiera inicjatywy związane ze sztuką. W Londynie jest partnerem Tate Britain i Tate Modern. Współpracuje także z British Museum czy National Gallery. Liczne projekty realizowane są także w Australii. W EY Polska działa inicjatywa EY Art Club promująca polskich artystów młodego pokolenia. Organizowane są spotkania z ludźmi sztuki, wykłady i wspólne zwiedzanie wystaw. Od 2017 roku EY Polska jest Mecenasem Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.

EY to także jeden z najlepszych pracodawców w Polsce. Firma została wielokrotnie wyróżniona tytułem Idealnego Pracodawcy według Uniwersum, a także Najbardziej Pożądanego Pracodawcy w rankingu „Pracodawca Roku®” prowadzonym przez międzynarodową organizację studencką AIESEC. W 2017 roku Great Place to Work nagrodził EY w kategorii organizacji zatrudniających ponad 500 pracowników.

Aby uzyskać więcej informacji, wejdź na www.ey.com/pl