Komunikaty prasowe

Witamy na stronie biura prasowego firmy doradczej EY

  • Share

Polecany komunikat

Zamiast kolokwium – konkurs. Zagraj o zawodową przyszłość

Informacje korporacyjne, 09 października 2019

teaser Zamiast kolokwium – konkurs. Zagraj o zawodową przyszłość

Jeśli szukasz czegoś więcej poza tradycyjną nauką z książek i kserówek, to EY Polska ma propozycję z cyklu „przyjemne z pożytecznym” - konkursy, które nie tylko sprawdzą Twoją wiedzę i umiejętności. Mogą one wzbogacić Cię o sporą sumę pieniędzy i dać możliwość zdobywania cennego doświadczenia zawodowego w zespole Doradztwa Podatkowego, Doradztwa Transakcyjnego lub Kancelarii EY Law. ...

EY: Globalne zmiany na rynku motoryzacyjnym wyzwaniem dla dostawców części

Polecany komunikat, 03 października 2019

teaser EY: Globalne zmiany na rynku motoryzacyjnym wyzwaniem dla dostawców części

Eksperci EY zidentyfikowali główne wyzwania, przed którymi stoją dostawcy części motoryzacyjnych. Wśród nich znalazło się nie tylko globalne spowolnienie gospodarcze i tym samym malejący popyt na samochody, ale również przesunięcie zainteresowania producentów samochodów w kierunku aut elektrycznych, a także gwałtowny rozwój technologiczny. ...

Na fali trendów w branży HR

Informacje korporacyjne, 17 września 2019

teaser Na fali trendów w branży HR

EY Polska przygotował program EY HR Wave, skierowany do profesjonalistów, zajmujących się zarządzaniem zasobami ludzkimi - dyrektorów personalnych, HR Business Partnerów, managerów oraz specjalistów HR. ...

Jak polscy konsumenci kupują w sieci – wyniki badania EY

Raporty i ekspertyzy, 03 lipca 2019

teaser Jak polscy konsumenci kupują w sieci – wyniki badania EY

57% Polaków dokonuje zakupów online, a 66% szuka w sieci informacji o produktach i ich cenach wynika z badania przeprowadzonego przez EY. Odsetek kupujących w sieci zależy nie tylko od kategorii produktów (elektronikę kupuje 71% konsumentów, a artykuły spożywcze zaledwie 10%), ale również od wieku, stanu cywilnego, miejsca zamieszkania, czy dochodów. ...

EY Polska otwiera EY wavespace, aby pomóc firmom w rozwoju poprzez wykorzystanie innowacji

Informacje korporacyjne, 17 czerwca 2019

teaser EY Polska otwiera EY wavespace, aby pomóc firmom w rozwoju poprzez wykorzystanie innowacji

EY wavespace to globalna sieć centrów innowacji i rozwoju EY, która pomaga klientom stawić czoło wyzwaniom ery transformacji, dzięki wykorzystaniu metod planowania, testowania i wdrażania innowacji. Polska, Warszawa jest kolejnym kluczowym rynkiem na mapie świata, na którym EY zdecydował się uruchomić swoje flagowe centrum. ...

Zmiana na czele rankingu marek najwyżej ocenianych przez dealerów samochodowych

Raporty i ekspertyzy, 13 czerwca 2019

Na pierwsze miejsce w Badaniu Satysfakcji Dealerów Samochodowych przygotowanym przez EY oraz DCG Dealer Consulting po raz piąty wraca Mazda. Wyprzedziła o jedną pozycję markę KIA (która w tym roku utraciła pozycję lidera) oraz Mercedesa, który z kolei awansował z miejsca piątego na trzecie. ...