Komunikaty prasowe

Raporty i ekspertyzy

  • Share

Polecany komunikat

Rekordowo wysokie inwestycje funduszy venture capital (VC) w nowe technologie na rynku nieruchomości

Raporty i ekspertyzy, 30 października 2019

Jak wynika raportu przygotowanego wspólnie przez EY i CREtech, wśród funduszy typu venture capital rośnie zainteresowanie inwestycjami w firmy, oferujące najnowsze i najbardziej innowacyjne rozwiązania dla rynku nieruchomości. ...

7 na 10 instytucji finansowych pada ofiarą wyłudzeń kredytów i pożyczek

Raporty i ekspertyzy, 24 października 2019

teaser 7 na 10 instytucji finansowych pada ofiarą wyłudzeń kredytów i pożyczek

Jak wynika z tegorocznej edycji raportu Nadużycia na rynku finansowym, przygotowanego przez EY i Związek Przedsiębiorstw Finansowych, skala nadużyć w instytucjach finansowych rośnie, a  siedem na dziesięć z nich pada ofiarą wyłudzeń kredytów oraz pożyczek. ...

EY wskazał 7 globalnych trendów wpływających na przyszłość płatności

Raporty i ekspertyzy, 16 października 2019

teaser EY wskazał 7 globalnych trendów wpływających na przyszłość płatności

Eksperci EY wyodrębnili 7 trendów, które wpływają na sposoby dokonywania płatności. Zrozumienie tych trendów pozwoli instytucjom finansowym wdrożyć rozwiązania, które spotkają się z akceptacją użytkowników i tym samym nie oddać tego obszaru technologicznej konkurencji. ...

Zachowania zakupowe Polaków w erze wielokanałowości– wyniki badania EY

Raporty i ekspertyzy, 09 października 2019

teaser Zachowania zakupowe Polaków w erze wielokanałowości– wyniki badania EY

57% Polaków dokonuje już zakupów online, a 43% korzysta wyłącznie ze sklepów stacjonarnych. Główną barierą dla handlu w Internecie jest chęć bezpośredniej oceny produktu, na ten czynnik wskazało 68% respondentów. ...

Jak polscy konsumenci kupują w sieci – wyniki badania EY

Raporty i ekspertyzy, 03 lipca 2019

teaser Jak polscy konsumenci kupują w sieci – wyniki badania EY

57% Polaków dokonuje zakupów online, a 66% szuka w sieci informacji o produktach i ich cenach wynika z badania przeprowadzonego przez EY. Odsetek kupujących w sieci zależy nie tylko od kategorii produktów (elektronikę kupuje 71% konsumentów, a artykuły spożywcze zaledwie 10%), ale również od wieku, stanu cywilnego, miejsca zamieszkania, czy dochodów. ...

Zmiana na czele rankingu marek najwyżej ocenianych przez dealerów samochodowych

Raporty i ekspertyzy, 13 czerwca 2019

Na pierwsze miejsce w Badaniu Satysfakcji Dealerów Samochodowych przygotowanym przez EY oraz DCG Dealer Consulting po raz piąty wraca Mazda. Wyprzedziła o jedną pozycję markę KIA (która w tym roku utraciła pozycję lidera) oraz Mercedesa, który z kolei awansował z miejsca piątego na trzecie. ...