Komunikaty prasowe

  • Share

Polecany komunikat

Zachowania zakupowe Polaków w erze wielokanałowości– wyniki badania EY

Raporty i ekspertyzy, 09 października 2019

teaser Zachowania zakupowe Polaków w erze wielokanałowości– wyniki badania EY

57% Polaków dokonuje już zakupów online, a 43% korzysta wyłącznie ze sklepów stacjonarnych. Główną barierą dla handlu w Internecie jest chęć bezpośredniej oceny produktu, na ten czynnik wskazało 68% respondentów. ...

Zamiast kolokwium – konkurs. Zagraj o zawodową przyszłość

Informacje korporacyjne, 09 października 2019

teaser Zamiast kolokwium – konkurs. Zagraj o zawodową przyszłość

Jeśli szukasz czegoś więcej poza tradycyjną nauką z książek i kserówek, to EY Polska ma propozycję z cyklu „przyjemne z pożytecznym” - konkursy, które nie tylko sprawdzą Twoją wiedzę i umiejętności. Mogą one wzbogacić Cię o sporą sumę pieniędzy i dać możliwość zdobywania cennego doświadczenia zawodowego w zespole Doradztwa Podatkowego, Doradztwa Transakcyjnego lub Kancelarii EY Law. ...

EY: Globalne zmiany na rynku motoryzacyjnym wyzwaniem dla dostawców części

Polecany komunikat, 03 października 2019

teaser EY: Globalne zmiany na rynku motoryzacyjnym wyzwaniem dla dostawców części

Eksperci EY zidentyfikowali główne wyzwania, przed którymi stoją dostawcy części motoryzacyjnych. Wśród nich znalazło się nie tylko globalne spowolnienie gospodarcze i tym samym malejący popyt na samochody, ale również przesunięcie zainteresowania producentów samochodów w kierunku aut elektrycznych, a także gwałtowny rozwój technologiczny. ...

Na fali trendów w branży HR

Informacje korporacyjne, 17 września 2019

teaser Na fali trendów w branży HR

EY Polska przygotował program EY HR Wave, skierowany do profesjonalistów, zajmujących się zarządzaniem zasobami ludzkimi - dyrektorów personalnych, HR Business Partnerów, managerów oraz specjalistów HR. ...

Jak polscy konsumenci kupują w sieci – wyniki badania EY

Raporty i ekspertyzy, 03 lipca 2019

teaser Jak polscy konsumenci kupują w sieci – wyniki badania EY

57% Polaków dokonuje zakupów online, a 66% szuka w sieci informacji o produktach i ich cenach wynika z badania przeprowadzonego przez EY. Odsetek kupujących w sieci zależy nie tylko od kategorii produktów (elektronikę kupuje 71% konsumentów, a artykuły spożywcze zaledwie 10%), ale również od wieku, stanu cywilnego, miejsca zamieszkania, czy dochodów. ...

EY Polska otwiera EY wavespace, aby pomóc firmom w rozwoju poprzez wykorzystanie innowacji

Informacje korporacyjne, 17 czerwca 2019

teaser EY Polska otwiera EY wavespace, aby pomóc firmom w rozwoju poprzez wykorzystanie innowacji

EY wavespace to globalna sieć centrów innowacji i rozwoju EY, która pomaga klientom stawić czoło wyzwaniom ery transformacji, dzięki wykorzystaniu metod planowania, testowania i wdrażania innowacji. Polska, Warszawa jest kolejnym kluczowym rynkiem na mapie świata, na którym EY zdecydował się uruchomić swoje flagowe centrum. ...